Totalt antall sidevisninger

mandag 13. februar 2012

Ny konkurranse!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Nå er det en stund siden sist, så nå er det på tide med en ny konkurranse.
Når vi når 1000 liker deler jeg ut to par øredobber, et smykkesett og en vinflaskestopper til fire heldige vinnere.

Reglene for å delta er enkle. Lik og del Glassmykker's facebookside med så mange som mulig, gjerne med dine venner på facebook. Jo flere dere deler med, jo flere liker får vi. Dere kan også dele i blogg, på hjemmeside o.l. Vær kreativ. :)

Skriv deretter navnet ditt under dette blogginnlegget, ikke på Glassmykker's facebookside.

Husk fullt navn og post kun én gang.

Takk for at dere deler. :)
Ha en strålende fin uke!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

72 kommentarer:

  1. Deler deres flotte side med glede:))))))))))

    Mvh
    Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Deler også gjerne, og har anbefalt til flere venner allerede ! :)

    Gunn-Hanne E. Jensen

    SvarSlett
  3. Deler siden deres:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  4. Klart æ del! ;0))

    Mams <3

    SvarSlett
  5. Deltager gerne og deler med glæde.
    Gitte Frigaard Nielsen
    gitte@frigaard.info

    SvarSlett
  6. deler med mine 700 atter engang :) marianne storvik

    SvarSlett
  7. blir med, liker siden å deler med alle mine fb venner!:)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Deler selvfølgelig ^^

    Veldig fine giveawayer du hadde =)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha en fin Mandag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    Charlotte Kolnes

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    SvarSlett
  9. Denne konkurransen vil jeg bli med på ;)

    Jeg skrev om det på bloggen min
    http://ssilje89.blogg.no/1329230076_nydelige_smykker_.html

    Dere har mye fint! :D

    Ha en strålende uke dere også :D

    SvarSlett
  10. Emilie Dalan
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  12. Hege Anita Linnerud
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  13. Liker og delt :D
    Håper jeg vinner!!

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Ronny kn Andersen

    SvarSlett
  15. Hilde Røttereng
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  16. Stine Bratvold
    stini95@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Silje Rullestad
    Silje_rull91@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Delt :)
    Vibeke Olsen
    vibeke666@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Delt og vinner gjerne et av di fine smykkan;)
    Heidi Luneng.

    SvarSlett
  20. delt og vinner gjerne et av de fin smykkene:)
    Anne kristine johansen
    annekristinejohansen37@gmail.com

    SvarSlett
  21. Delt :-)))
    Åse Mette Østland
    Skorpio_lady@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Har delt på Facebook.
    Hilsen
    Merete Nørgaard
    Noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Hei :-)

    ✿♥ Vil gjerne få være med i konkurransen.
    Delt både blogg og facebook siden med venner.
    Ha en riktig fin våruke! ✿♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  24. Vil gjerne være med, deler på Facebook:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  25. Delt på facebook :-)
    Katharina Klaussen
    k-klaussen@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Delt på facebook

    Lisbet

    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Delt på FB :)
    Kjersti Haugen
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Deler gjerne på facebook jeg også;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  29. Deler på facebook :)

    nitameg@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Delt på facebook :)
    Har akkurat fått mine bestilte smykker, tusen takk, de var nydelige!! Mine nye favorittsmykker! <3

    Lise
    liseoya@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Wow! De var flotte!

    Katerina Ivova Ivanova
    serenity-kat@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Har Likt & Delt Facebook siden
    ( \_/ ) Monica Karin Schulz
    (=’.'=) canim_monica@hotmail.com
    («)_(«)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har delt Bloggen din på Facebook også..
      For ALLE har rett til å få se disse nydelige smykkene,å denne flotte bloggen :)

      Slett
    2. Deler og liker igjen....
      Mail adressen som er registrert litt lenger oppe på meg
      er nå dessverre steng pga den er blitt hacket.
      Så min nye er

      m.schulz1976@gmail.com

      Kjempe masse fint du har her.....
      Vh Monica Karin Schulz

      Slett
  33. Deler på Facebook.
    Hilsen Sonja
    midnight.surfer@c2i.net

    SvarSlett
  34. Er med :)

    Hilsen jeanette
    Konkurranse88@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Likt og delt FBsiden deres :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  36. e med :)

    Isabel Jensen
    mizz_jensen@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Likt og delt på FB siden deres :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Delt!!
    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  40. jeg deler tvert :) marianne storvik! ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  41. liker og deler på Facebook:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Ingunn Kne....

    Deler siden deres på FB og lever i håpet :-)
    ingunnk5(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne delta, og deler igjen! :-)

    Mvh Beate M Bendixen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg har likt og delt!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  45. Jeg liker og deler!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  46. Ingunn Kne....
    Deler denne fine siden med mine venner på FB
    ingunnk5(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  47. jeg er med
    annbrun@gmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg har likt. margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  49. Anne Snefrid Opheim (snefrid1@msn.com)

    SvarSlett
  50. Deler med mine venner på Facebook igjen! :o)

    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  51. Hei! Hei!

    Har delt Glassmykkers FG-side med godt over 825 venner.
    Ønsker så veldig å vinne disse flotte smykkene!!

    Vennlig hilsen Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  52. Jeg fikk 102 som ett av de ordene jeg skulle skrive inn, og det er min gateadresse. så kanskje det er min lykkedag???

    Guri Marie

    SvarSlett
  53. Liker og deler på fb :)

    Mvh Kristianne
    kristianne1996@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Likt og delt:)

    Mvh Christine L-h
    christineen7@gmail.com

    SvarSlett
  55. Likt og delt :)

    Tom Kenneth Green
    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg har delt :)

    Hege Bøe
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Idunn Lier-Lundgren
    Iall@hotmail.no

    SvarSlett
  58. Klart e ska del!!
    Gerd S. Nilssen
    gerd.s.nilssen@gmail.com

    SvarSlett
  59. Ingunn Kne....
    Deler den fine siden med glede.

    ingunnk5(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  60. Likt & Delt :)

    Mvh Veronica
    babypoh@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Liker og delt!
    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Hei.
    Jeg har likt og er med. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varm hilsen fra Andrea <3

    SvarSlett
  63. Likt og er med:-)


    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett